خرید عمده و تکی انواع تجهیزات پزشکی از فروشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی وینکل
نوشته شده توسط : ایران ماداس

تجهیزات پزشکی به هرگونه سامانه، وسایل، تجهیزات، ابزار، لوازم، ماشین‌آلات، وسایل کاشتنی، مواد، معرف‌ها یا کالیبراتورهای آزمایشگاهی و نرم‌افزارها اطلاق می‌شود که توسط تولیدکننده برای انسان (به تنهایی یا در تلفیق با سایر وسایل) جهت حداقل یکی از اهداف زیر ارائه می‌گردد:

  • تشخیص، پیشگیری، پایش، درمان یا کاهش بیماری
  • تشخیص، پایش، درمان، تسکین، جبران یا به تعویق انداختن صدمه یا معلولیت
  • تحقیق و بررسی، جایگزینی، اصلاح آناتومی یا یک فرایند فیزیولوژیک
  • -حمایت‌کننده یا پشتیبانی‌کننده حیات
  • کنترل بارداری
  • تمیز یا ضدعفونی‌کننده یا استریل‌کننده وسایل یا محیط برای اهداف پزشکی

تجهیزات پزشکی وینکل

تجهیزات پزشکی وینکل کار خود را در سال 99 با هدف ارائه هر چه بهتر خدمات در زمینه تجهیزات پزشکی در شاخه های ابزار جراحی،تجهیزات آزمایشگاهی،تجهیزات اتاق عمل،تجهیزات استریلیزاسیون و لندری،تجهیزات پزشکی خانگی،تجهیزات پزشکی عمومی،تجهیزات تخصصی پزشکی،تجهیزات تصویربرداری پزشکی و تجهیزات فیزیوتراپی و توانبخشی شروع کرده و تا به امروز با معرفی بهترین و باکیفیت ترین محصولات پزشکی و با در نظر گرفتن شرط قیمت مقرون به صرفه بودن کالا و خدمات و همچنین ارائه خدمات فروش و پس از فروش تلاش بر آن دارد تا ضمن معرفی و ارائه محصولات و خدمات کاربردی در زمینه پزشکی گامی در جهت تسهیل فروش و معرفی کالاهای تولید کنندگان و تامین کنندگان توانمند کشور به مشتریان عزیز بردارد.

کالای تجهیزات پزشکی وینکل از کجا تامین میشه؟

وینکل صرفا یک واسطه اینترنتی…؟؟؟

تجهیزات پزشکی وینکل علاوه بر معرفی محصولات خارجی سعی دارد تا محصولات داخلی با کیفیت تولید کنندگان  و شرکت های دانش بنیان رو که نیاز کشور هست به عرضه نمایش بزاره و حتی اونها رو به عنوان یک ایده جدید برای بازار تجاری ایران معرفی کنه و ایده ها رو به چالش بکشه.

وینکل کیفیت محصولات رو ضمانت میکنه…؟؟؟

تمامی محصولات ارائه شده توسط وینکل تحت نظر بهترین کارشناسان و تولید کنندگان تولید یا توزیع میشه و دارای کیفیت مطلوب و حتی کم نظیره.

 

تنوع محصولات تجهیزات پزشکی وینکل

وینکل در 9 زیر شاخه و با بیش از 15 هزار محصول با طیف بسیار وسیعی از محصولات به شما این امکان را میدهد تا با خیال راحت کالای مورد نظر خودتون رو به کمک مشاورین زبده ما انتخاب کنید و پس از انجام مراحل ارسال پیش فاکتور و فاکتور به چند روش غیر حضوری (آنلاین)،پرداخت در محل و حتی پرداخت به صورت اقساطی اقدام به خرید کالای مورد نظر خود کنید و محصول را درب منزل در سراسر کشور تحویل بگیرید.

در ادامه با ما همراه باشید تا با شاخه های محصولات تجهیزات پزشکی وینکل بیشتر آشنا بشیم.

ابزار آلات جراحی

درحدود ۱۰ هزار سال پيش از ميلاد مسيح، انسان هاي اوليه موفق به ساخت ابزارهايي شدندكه براي برش بافتهاي بدن انسان به كار مي رفت. انسان هاي اوليه سنگ چخماخ را به منظور تهيه تيغ مي تراشيدند و همچنين از دندان هاي برخي حيوانات براي برش بافت ها بهره مي گرفتند. بقراط صفحات فلزي كوچك را با حرارت دادن و تغيير شكل به تيغ تيز تبديل نموده و در جراحي از آن استفاده مي كرد. در اولين قرن پس از ميلاد مسيح در روم باستان سلسوس موفق شد ابزارهايي مانند چاقو، اره، فورسپس، پروب، كلمپ، هوك و تيغ را در جراحي استفاده نمايد. در قرن ۱۸ و ۱۹ ميلادي ابزارهاي جراحي به دست نقره سازها، مسگرها و خراطان ماهر ساخته مي شد. دسته ابزارها به شكل زيبا از عاج فيل، استخوان و چوب تراشيده مي شد و جراحان آنها را در جعبه هاي مخمل نگهداري مي كردند. در شروع قرن بيستم كه استريليزاسيون مورد توجه قرار گرفت ابزارهاي جراحي بطور كامل از فلزاتي از قبيل فولاد، نقره و برنج ساخته شدند و جعبه هاي مخملي جاي خود را به سيني استريليزاسيون دادند.

تجهیزات آزمایشگاهی

تجهیزات آزمایشگاهی مجموعه ای از ابزار و وسایل آزمایشگاهی هستند که استفاده از آنها برای دانشجویان رشته های علوم پایه، محققین و دانشمندان آزمایشگاه ضروری است. خرید تجهیزات آزمایشگاهی باید از تامین کنندگان معتبر انجام شود تا بتوان در خصوص کیفیت آن اطمینان داشت. تجهیزات آزمایشگاهی باتوجه به نوع هر آزمایشگاه متفاوت است.

به طور کلی تمام آزمایشگاه ها نیازمند سکوبندی (رویه)، هود آزمایشگاهی، دستگاه های آزمایشگاهی، وسایل آزمایشگاهی، سینک و شیرآلات و دوش و چشم شوی هستند.

پيشرفت روزافزون دانش پزشكي همراه با رشد فزاينده دست آوردهاي تكنولوژي پزشكي، امروزه ، افق هاي جديدي را در عرصه درمان و مداواي بيماران گشوده است. از سوي ديگر جراحي به عنوان يكي از اساسي ترين شيوه‌هاي درمان همه روزه ، سهم بيشتري را در بهبود و بازيافت سلامت بيماران ايفا مي كند. اتاق عمل يكي از حساس ترين قسمت هاي بيمارستان است چرا كه به علت اعمال وتجهيزات ويژه اي كه درآن وجود دارد كوچك‌ترين سهل انگاري درآنجا مي تواند عامل مرگ فرد يا افرادي شود. از اين رو از اولين لحظه طراحي اين اتاق توسط مهندسان تا لحظه لحظه تمامي عمل هاي جراحي، اعمال ويژه اي جهت حفاظت جان انسان ها صورت مي گيرد.

پيشرفت روزافزون دانش پزشكي همراه با رشد فزاينده دست آوردهاي تكنولوژي پزشكي، امروزه ، افق هاي جديدي را در عرصه درمان و مداواي بيماران گشوده است. از سوي ديگر جراحي به عنوان يكي از اساسي ترين شيوه‌هاي درمان همه روزه ، سهم بيشتري را در بهبود و بازيافت سلامت بيماران ايفا مي كند. اتاق عمل يكي از حساس ترين قسمت هاي بيمارستان است چرا كه به علت اعمال وتجهيزات ويژه اي كه درآن وجود دارد كوچك‌ترين سهل انگاري درآنجا مي تواند عامل مرگ فرد يا افرادي شود. از اين رو از اولين لحظه طراحي اين اتاق توسط مهندسان تا لحظه لحظه تمامي عمل هاي جراحي، اعمال ويژه اي جهت حفاظت جان انسان ها صورت مي گيرد.

هدف از ایجاد واحد لندری در بیمارستان شستشو و ضد‌عفونی خشک کردن و اتوکشی صحیح البسه، ملحفه‌ها، رو‌تختی‌‌، روبالشی‌، پتو‌‌، پرده، گان و شان‌های اتاق عمل می باشد که با توجه به اهمیت این بخش در عملکرد بیمارستان و رضایت‌مندی بیماران و کنترل عفونت‌های بیمارستانی، ساخت فضای فیزیکی استاندارد و رعایت تمام اصول بهداشتی توسط کارکنان بخش لندی و تظارت دقیق بر عملکرد آنها در راس اهداف لندری می‌‌باشد.

رختشویخانه از بخش‌های مهمبیمارستان بوده که از نظر بهداشت و انتشار عفونت اهمیت زیادی دارد. در اهمیت واحد واحد رختشویخانه همین بس که توصیه می شود در هنگام بازدید از بیمارستان ابتدا به بخش اورژانس و در دومین مرحله به سراغ رخشویخانه رفته و در نهایت به مراکز استریلیزاسیون، اتاق عمل و CCU  ،  ICU بروید عدم رعایت موازین بهداشتی در رخشویخانه یکی از نگرانی های عمده در بیمارستان‌ها است.

تجهیزات پزشکی خانگی

برخی از بیماران را در محیط های خانه و توسط یک پرستار که می تواند فردی نیمه حرفه ای، غیر حرفه ای، و یا حتی فردی عادی و یکی از اعضای خانواده فرد بیمار نگه داری می کنند. طبیعتا برای نگه داری از این بیماران نیازمند به برخی از تجهیزات پزشکی و همچنین تجهیزات بهداشتی است. در نتیجه تجهیزات پزشکی خانگی در این دسته قرار دارند و برای نگه داری های فرد بیمار در خانه مورد استفاده قرار می گیرند. این تجهیزات دارای انواع مختلف و بسیار زیادی می باشد که در ادامه مطلب به معرفی این تجهیزات پزشکی پرداخته ایم.

در ميان تمام ماشين ها و دستگاه ‌هاي گران ‌قيمت و پيچيده، علم تصويربرداري پزشكي براي بسياري از افراد، ظاهري مبهم دارد. چطور اين دستگاه ‌ها مي‌توانند اشعه ايكس توليد كنند و آن گاه از عضوي از بدن رد شده و بر روي يك فيلم، تصويري از آن عضو به دست مي ‌آيد. چطور دستگاه سونوگرافي با حركت دادن قسمتي از آن بر روي بدن، حركت اعضاي داخلي جنين و مايعات را به خوبي نشان مي ‌دهد. بيمار هنگام قرار گرفتن در دستگاه هاي سي ‌تي اسكن و ام آر آي با ترس خاصي از اين كه آيا ممكن است تحت خطر باشد، يا بعد از مدتي مشكلي به وجود آيد، يا مجبور است براي تشخيص و درمان بيماري خود، خطر استفاده از اين سيستم‌ها را بپذيرد.

استفاده از بهترین دستگاه ها و تجهیزات در کلینیک های فیزیوتراپی کاملاً ضروری است. متخصص فیزیوتراپی با توجه به شرایط بیمار و نوع مشکل او از وسایل خاصی استفاده خواهد کرد.

سیستم های با کیفیت معمولاً گران قیمت هستند و متخصص فیزیوتراپی باید وسایل مورد نیاز برای کمک به بیماران خود را تهیه کند.

تهیه کردن وسایل فیزیوتراپی مناسبی که ماندگاری بیشتر و کاربردهای متعددی دارند حیاتی است.





:: بازدید از این مطلب : 371
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: